ערן ברק, מנהל אגף לקוחות אסטרטגיים, בזק בינלאומי
"בשת"פ עם זיו ומתי מגפן נבנתה מתודולוגיה ייחודית ויצירתית - "מודל המולקולה". מדובר בצוות עבודה קטן עם נציגים מאגפים שונים, המנהל את עצמו ומייצר מעטפת 360 מעלות המעניקה ללקוח חוויית ערך מיוחדת.
בעזרת הצוות של גפן למדו צוותי המולקולה להתנהל באופן עצמאי, להגדיר מטרות משותפות, לקבל החלטות, לנהל קונפליקטים פנימיים ולשים את צרכי הלקוח במרכז. במישור העמוק יותר הם למדו להקשיב, לוותר ולהיות רגישים יותר לצרכי האחר.
התוצאות היו יוצאות מן הכלל. מודל המולקולה יושם על מספר לקוחות בפיילוט שלווה על ידי גפן. המהלך הביא להעלאת ערך מוחשית בעיני הלקוחות שהשתתפו בפיילוט, גידול במכירות והעמקת השותפות העסקית.
תודה על ליווי מקצועי, יצירתי ובעל ערך. למדנו על בשרנו מהן שותפות וחוויית לקוח"