נהגנו פעם להשתמש במילה "ממשקים" בארגון. רצינו לשפר את ה"ממשק" בין יחידות שונות בעלי אינטרסים שונים, צרכים שונים. קראנו לזה "ממשק" כי דיברנו על נקודת מגע, נקודת אחריות משותפת שצריכה לעבוד.
האם ניהול המטרות והיעדים שלי תוך שימוש ושיפור ה"ממשק" עם האחר זה אכן מה שאנחנו רוצים להשיג?
אנחנו רוצים להציע – שאולי כבר לא. שאולי זה כבר לא מתאים למציאות המשתנה.
אנחנו רוצים להציע שקיימת מטרת על, מטרה עיקרית, החשובה מכולן ולמענה צריך לעמול.
המטרה הזו היא מימוש החזון והאסטרטגיה של הארגון